فعال رسانه‌ای خطاب به سخنگوی شورای شهر اصفهان؛ خود انتقادی یا فرا رو به جلو؟!

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید سعید ابطحی خبرنگار مطالبه‌گر و با سابقه اصفهانی روز گذشته با انتشار مطلبی در پیچ اینستاگرامی خود نسبت به خبر اخیری که رسانه ایمنا وابسته به شهرداری اصفهان با عنوان «رویکرد رسانه‌های شهرداری در خود انتقادی ارزشمند است» از زبان علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان روی خروجی این رسانه رفته بود به‌شدت انتقاد کرد و پی‌نوشت گفت: جناب سخنگو منظورتان خود انتقادی است یا فرار رو به جلو؟!

وی اضافه می‌کند: جناب سخنگو شما شهروندان اصفهانی را چی فرض کرده‌اید؟ شما یا رسانه نمی‌دانید چی هست یا کار رسانه‌ای را نمی‌فهمید.

ابطحی در ادامه نوشته خود به علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان آدرس می‌دهد و می‌گویید: همان‌طور که سرپرستی خبرگزاری فارس استان اصفهان در دوران مسئولیت شما به ضعیف‌ترین حالت خود رسید و تاکنون هم توانسته است کمر راست کند.

این فعال رسانه‌ای خطاب به علی صالحی عضو و سخنگوی شورای شهر اصفهان ادامه می‌دهد: انتقادهایی که پس از بارها از طریق شهروندان اصفهانی، سایر رسانه‌ها و سایر افراد مطالبه‌گر مطرح شده را حالا آن هم با پاسخ‌های سطحی توسط یک خبرگزاری (ایمنا) با دریافت بودجه میلیاردی از شهرداری اصفهان که عملاً باید به مطالبه عمیق‌تر بپردازد که چرا شورای شهر اصفهان طی یک سال گذشته قدم مثبتی در شهر برنداشته است. یا در شهرداری اصفهان طی یک سال اخیر چه اقدام خوبی جزء حرف و شعار داشته است.

ابطحی مجدد خطاب به علی صالحی سخنگوی شورای شهر اصفهان متذکر می‌شود: این‌گونه سخنان شما فقط یک فرار رو به جلو هست نه خود انتقادی چرا که در ادامه چند نمونه را متذکر می‌کنیم. ان‌شاءالله به‌زودی خبرگزاری شهر ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا مطالبه نمایند و ما نیز آن را منتشر می‌کنیم.

وی ادامه می‌دهد: کولر اتوبوس و آب‌سردکن باغ رضوان را بگذارند برای ما که شهروندان به‌روز برایمان عکس و فیلم می‌فرستند و ما آن را منتشر می‌کنیم.

این فعال رسانه‌ای یادآور می‌شود: هر زمانی که ایمنا و اصفهان زیبا پای‌کار آمدند و از رانتی که در بازار گل‌وگیاه همدانیان صورت‌گرفته است انتقاد کردند و گفتند شهرداری اصفهان زنان سرپرست خانوار را از این بازار بیرون کرد. تا محل کسب‌وکار این بندگان خدا را با بهای گزاف‌تر به سایر گل‌فروشی‌ها بدهند. آن موقع باور خواهیم کرد رسانه‌های شهرداری اصفهان خود انتقادی هستند.

کد خبر:۲۴۶۷۸

درباره‌ی آقای جویا