شاهین‌شهر و میمه در هفته‌ای گذشت

خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از آخرین رویدادها و اتفاقات شهرستان شاهین‌شهر و میمه در هفته که گذشت گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جهت اطلاع مخاطبین آخرین اخبار و رویدادهای شهرستان شاهین شهر و میمه در هفته که گذشت.

*بازدید سردار رضا طلائی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت هسا و اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر از محله مسکن مهر شاهین‌شهر و بررسی مسائل مربوط به الحاق زمین جهت توسعه فضای سبز در مجموعه مسکن مهر

*بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع، بهمراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از کوی منازل سازمانی مهدیه شاهین شهر و بررسی مسائل مربوط به مدرسه و فضای آموزشی این مجموعه

*قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با حضور در شرکت ساخت تجهیزات سپاهان مپنا واقع در شهرک صنعتی بزرگ از آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی در حوزه های صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و ریلی بازدید و همچنین در نشستی با حضور مدیر کل صنعت معدن تجارت استان و فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه مسائل و چالش های پیش روی این شرکت را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

*در آیینی با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری، بخشدار بخش میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میمه، مجموعه بازار روز میمه در متراژ ۲۱۰ مترمربع جمعا با اعتبار سی میلیارد ریال و در راستای اشتغال ۱۰ نفر از بومیان شهر میمه به بهره‌برداری رسید.

*مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق آیت الله محمدعلی ناصری(قدّس سرّه)با حضور مسئولین شهرستان،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مردم در محل مصلی اهل البیت(ع) شاهین شهر برگزار شد.

*آیین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه شماره یک پلیس راهور میمه، با حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری، بخشدار بخش میمه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میمه برگزار شد. این پروژه با هدف استقرار پلیس راهور و در راستای تامین امنیت جاده، تسهیل بخشی و نظارت ترافیکی بر راهها از بخش میمه تا پلیس‌راه مورچه خورت و همچنین از طرف شمال تا شهرستان دلیجان، با زیربنای ۷۰ مترمربع و اعتبار ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال در مدت ۴ ماه احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

*همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، آیین افتتاح و بهره برداری از کارگاه دوزندگی و تولید لباس، خصوصی ساز (نیکولیا ) در روستای ازان با حضور ،فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری،بخشدار بخش میمه،دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ازان برگزار شد. اعتبار این کارگاه دوزندگی ۳۰ میلیارد ریال، با ۱۵۰۰ مترمربع زیربنا و ایجاد اشتغال برای ۵۰ نفر از بانوان می باشد. همچنین با عملیاتی شدن قسمت دوم این کارگاه و راه اندازی خط تولید پالتو و مانتو در آن، در بخش برش نیز فرصت اشتغال برای ۵۰ بانوی دیگر فراهم خواهد شد‌.

*طی آئینی از زحمات سرپرست شهرداری لابید آقای “بهروز سربلوک زاده” تقدیر و طی حکمی از سوی استاندار اصفهان آقای “حمیدرضا جاوید پرور” به عنوان شهردار جدید لایبید معرفی شد.

*طی حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه معرفی و از زحمات سرهنگ حمیدرضا مجیری تقدیر شد.

*انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد( علی صالحی : رییس- خانم یونسی : نایب رئیس-علیرضا شانظری : منشی-مصطفی عظیمی : خزانه دار)

*اطلاعیه اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر ومیمه؛  قابل توجه زوار اربعین حسینی-بمنظور ساماندهی و برنامه ریزی گروهی و تامین سرویس ایاب و ذهاب با هماهنگی های صورت گرفته با راهداری و پایانه های مسافربری لازم است به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱_زائرینی که بصورت گروهی ثبت نام نموده اند سرگروه بهمراه مشخصات اعضای گروه به اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر ومیمه مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴تماس بگیرند
۲_زائرینی که انفرادی ثبت نام کرده اند و مایلند درگروهها سازماندهی شوند مشخصات خودرا به شماره ۰۹۱۳۲۷۷۰۰۸۴پیامک کنند. نام و نام خانوادگی، کدملی، نام پدر، جنسیت، تاریخ حرکت، تاریخ برگشت و…

*نشست هماهنگی برنامه های شهرداری در هفته دفاع مقدس با حضور معاون اجرایی و خدمات شهری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی ، مشاور شهردار و سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل و جمعی از مدیران شهرداری برگزار گردید.

کد خبر؛ ۲۴۷۵۹

درباره‌ی آقای جویا