مسائل و نیازمندهای قرارگاه مدیریت بحران برخوار و شاهین‌شهر بررسی شد

مسائل و نیازمندهای قرارگاه مدیریت بحران برخوار و شاهین‌شهر بررسی شد

 رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛

 

مسائل و نیازمندهای قرارگاه مدیریت بحران برخوار و شاهین‌شهر بررسی شد

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مسائل و نیازمندهای قرارگاه مدیریت بحران دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدحسن نامی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: در بازدیدی که از دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار با همراهی مسئولان استانداری اصفهان و همچنین دو شهرستان نامبرده شده عبارت از نماینده مجلس، فرمانداران و سایر داشتیم تصمیمات خوبی در حوزه مدیریت بحران صورت گرفت.

وی افزود: در جلسه‌ای که در فرمانداری‌های دو شهرستان برگزار شد به مسائل مهمی همچون پدیده فرونشست زمین، آلودگی هوا و همچنین میزان خسارات وارد شده از وقوع سیل اخیر و نحوه عملکرد ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های مسئول و همکار در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در خصوص مسائل و نیازمندی‌های قرارگاه مدیریت بحران شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه با رویکرد پیشگیرانه همراه با مطالعات و مستندات فنی و پیوست کاهش خطر بر اساس اولویت‌بندی مسائل مورد تأکید قرار گرفت.

وی بیان داشت: در خصوص ایمن‌سازی قنوات مقرر شد با تشکیل کار گروهی متشکل از پژوهشکده سوانح طبیعی و سازمان زمین‌شناسی در شهرهای شاهین‌شهر، گز برخوار و گرگاب طرح مطالعاتی انجام گردد.

نامی ادامه داد: همچنین ایجاد پایگاه چند منظوره مدیریت بحران در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه، موضوعات مرتبط با تصرفات حریم و بستر رودخانه، احداث کانال جهت دفع روان آب‌های سطحی، احداث و بازسازی کامل خانه‌های خسارت‌دیده از سیل اخیر در روستا سه و اتخاذ تمهیدات لازم‌ در جهت اهدای لوازم‌خانگی به سیل‌زدگان روستا، پیگیری تحقق اعتبارات در نظر گرفته شده برای جبران خسارات وارد آمده سیل در منطقه، رفع مخاطرات طبیعی در روستای کلهرود و احداث سیل‌بند از جمله موارد مورد  بحث و تبادل نظر بود.

کد خبر؛۲۴۷۷۱

درباره‌ی آقای جویا