تحریک‌کنندگان ناآرامی‌های اخیر با تاوان آن را بپردازند/دولت رئیسی به‌شدت با ترویج فرهنگ و آموزش غربی مخالف است

تحریک‌کنندگان ناآرامی‌های اخیر با تاوان آن را بپردازند/دولت رئیسی به‌شدت با ترویج فرهنگ و آموزش غربی مخالف است


 

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور؛

 

تحریک‌کنندگان ناآرامی‌های اخیر با تاوان آن را بپردازند/دولت رئیسی به‌شدت با ترویج فرهنگ و آموزش غربی مخالف است

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت در اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر به سیستم بانکی کشور وارد شد.

سید محمد حسینی عصر امروز در حاشیه بازدید از دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دفاع مقدس اظهار کرد: تقویت جبهه مقاومت در مقابل نظام سلطه در سراسر جهان به‌خصوص در آمریکای لاتین همه از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: ملتی که شهید تقدیم می‌کند و همیشه در حال فداکاری است؛ یعنی پای آرمان‌های خود که دفاع از حقانیت اسلام در مقابل ظلم و ستم است ایستاده و همیشه زنده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه جریانات انقلابی و نیروهای مسلح اجازه نخواهند داد که برنامه‌های جریان آمریکایی – صهیونیستی علیه نظام مقدس جمهوری ایران به ثمر بنشیند، تصریح کرد: دشمن امروز به‌شدت از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترس و واهمه دارد و وقایع اخیر در داخل کشور تلاش بی‌فایده‌ای از سوی آنها بود که مثل سایر فتنه‌انگیزی‌ها در نطفه خفه شد و ما به هرگونه تحرک آمریکا علیه کشورمان در لحظه پاسخ خواهیم داد.

وی بیان داشت: آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار امروز با راه‌انداختن جنگ اقتصادی و فرهنگی و با تبلیغات رسانه‌ای گسترده علیه ملت و کشور ما در تلاش هستند که از این مسیر به اهداف شیطانی خود دست پیدا کنند؛ اما باید عرض نماییم که این نقشه هم همچون سایر برنامه‌ها شکست خواهد خورد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت سیزدهم با شعار تحول، بدون وقفه در حال مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی برای حل مسائل و مشکلات مردم بخصوص در حوزه اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی هستند. البته حل این‌همه مشکلات انباشته باید همه دست‌به‌دست دهیم تا هر چه سریع‌تر حل‌وفصل شود.

وی از اجرایی سند تحول بنیادین آموزشی و فرهنگی کشور توسط دولت سیزدهم خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به ریاست آقای رئیسی به‌شدت با سبک زندگی و آموزش غربی مخالفت است.

حسینی اظهار کرد: نظام رسانه‌ای کشور هم باید تقویت و هم باید سریع در مقابل هجمه‌های دروغین رسانه‌های لندن و آمریکا نشین موضع‌گیری و به‌خوبی مسائل را برای مردم تبیین نمایند، چرا که الان جنگ – جنگ روایت‌هاست.

وی به درگذشت سرکارخانم مهسا امینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رسانه‌های همسو و دلسوز نظام و انقلاب باید در این خصوص واقع‌بینانه شفاف‌سازی کنند و اجازه ندهند دشمنان خارجی و بعضاً داخلی از این اتفاق به‌خاطر منافع خود بهره‌برداری سیاسی کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان داشت: افرادی که باعث تحریک عواطف مردم در راستای منافع دشمنان در قضیه سرکار خانم مهسا امینی شدند و موجب تحمیل هزینه برای کشور و بیت‌المال از جمله شهادت و مجروح شدن بسیاری از نیروهای فراجا و بسیجی ما شدند باید تاوان آن را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت در اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر به سیستم بانکی کشور وارد شد، افزود: از دستگاه قضا می‌خواهیم با تحریک‌کنندگان افراد ناآگاه به شدت برخورد کند.

حسینی به سیاست خارجی دولت سیزدهم به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی اشاره کرد و گفت: سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند با اقصی‌نقاط دنیا راهبرد روابط خارجی ما خواهد بود که تاکنون این سیاست آثار خوبی برای ما داشته است.

کد خبر؛ ۲۴۸۴۲

درباره‌ی آقای جویا