دلیل اغتشاشات اخیر ناتوانی دشمن در امتیاز گرفتن در برجام بود/سپاه اجازه دستیابی به اهداف پلید دشمن را نمی‌دهد

دلیل اغتشاشات اخیر ناتوانی دشمن در امتیاز گرفتن در برجام بود/سپاه اجازه دستیابی به اهداف پلید دشمن را نمی‌دهد

 

 

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: طبیعی است که آمریکا و هم پیمانان اروپایی و منطقه‌ای او به دنبال براندازی داخل نظام مقدس جمهوری ایران باشند زیرا ایران قوی در حوزه‌های مختلف خشم آنها را برآورده است و آنها الان عصبانی هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی صدای جویا به نقل از مهر، سردار مجتبی فدا شامگاه سه شنبه در برنامه سه‌شنبه‌های مقاومت در تالار شیخ بهایی شاهین شهر اظهار داشت: در اینکه پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور و به خصوص در اصفهان آمریکای جنایت کار و رژیم جعلی صهیونیستی و دولت وهابی صفت آل سعود بود شک نکنید.

وی ضمن خداقوت به اعضای شورای تأمین شهرستان‌های استان اصفهان به علت حجم بالای کاری در این چند ماه اخیر افزود: به عنوان فرمانده سپاه اصفهان منکر برخی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و.‌..در زندگی مردم نیستم‌.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ما نباید از این موضوع هم غفلت کنیم که انقلاب اسلامی ملت ما را از زیر یوغ نظام سلطه نجات داد و رها کرد که اگر به رویدادهای تاریخی قبل انقلاب مراجعه کنیم بهتر متوجه خواهیم شد که انقلاب چه کاری انجام داده و الان ایران در کجای معادلات جهانی قرار دارد.

جایگاه جمهوری اسلامی ایران در کل جهان تعیین کننده است

وی ادامه داد: امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان تعیین کننده شده و این اتفاق برای آمریکا و هم پیمانان او غیر قابل تحمل است.

سردار فدا با پرداختن به برخی شعارهایی که طی روزهای اخیر توسط اغتشاش‌گران داده می‌شد، بیان داشت: امروز با وجود تحریم همه جانبه کشور از سوی آمریکا و با فروش یک و نیم میلیون فروش نفت کشور بهتر از انقلاب ۵۷ اداره می‌شود.

وی افزود: در زمان جنگ به شدت نیازمند سیم خاردار بودیم اما امروز قسمتی از سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اکثر سیم خاردار نیاز کشور را به خوبی تأمین می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه امام راحل مفهوم و هندسه قدرت را عوض کرد و مردم را در تشکیل دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی شریک کرد، افزود: طبیعی است که آمریکا و هم پیمانان اروپایی و منطقه‌ای او به دنبال براندازی داخل نظام مقدس جمهوری ایران باشند زیرا ایران قوی در حوزه‌های مختلف خشم آنها را برآورده است و آنها الان عصبانی هستند.

وی با بیان اینکه ما در حوزه‌های مختلف هسته‌ای، پزشکی، تولید علوم جدید جز ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و این اتفاق ثمره ۴۳ سال مقاومت و خون ریخته شده هزاران شهید بسیجی، سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی، علمی و غیره بوده است‌، اضافه کرد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود بکار گرفت اما به عنوان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اعلام خواهم کرد که این استراتژی شکست خورده است‌.

سردار فدا با بیان اینکه خاورمیانه قلب کره زمین است و این ویژگی به دلیل وجود منتبع فراوان انرژی به این منطقه داده شده است، افزود: آمریکا با رژیم جعلی خود به دنبال تصاحب این منطقه بوده و انقلاب اسلامی همه معادلات آن را بهم زده است، امروز اوضاع نسبت به گذشته تغییر کرده با وجود کشورهایی رقیبی مثل روسیه، چین، ایران و گروه‌های مقاومت مثل حزب الله و انصارالله و این خطر بزرگی برای سلطه گری آمریکا و هم‌پیمان غربی اوست.

دلیل اغتشاشات اخیر ناتوانی دشمن در امتیاز گرفتن در برجام بود

وی یکی از دلایل اغتشاشات اخیر را ناتوانی دشمن در امتیاز گرفتن در برجام و همچنین انتخابات پیش رو در سرزمین‌های اشغالی و آمریکا دانست و ادامه داد: سازمان‌های جاسوسی آنها تصمیم گرفتند و اغتشاشات را به بهانه حجاب به راه انداختند، به همین خاطر برای تکمیل سناریوی خود به سراغ دانشگاه‌ها، مدارس، اصناف و بعد به قومیت‌های ایرانی رفتند تا این اتفاق به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: در زمان اغتشاشات و در برخی کشورهای همسایه جلسات متعدد توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس با برخی گروه‌های مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله منافقین گذاشتند تا بتواند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل موفقیت رسیدن به خاطر تجربیات گذشته بوده است که نهادهای اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی دست آنها را خوانده و حیله آنها را نقش بر آب کردند.

سردار فدا با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی مسئولان نظام در چند سال اخیر خوب مدیریت نکرده‌اند، گفت: باید کم کارهای گذشته در فضای مجازی جبران شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی خدوم واقعاً مورد هجمه قرار گرفت و مظلوم واقع شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی تأمین کننده امنیت مردم است، در فتنه اخیر بسیاری از خواص اصلاح طلب و اصولگرا در برابر توهین‌ها به این نیرو سکوت کردند و امتحان خوبی پس ندادند چرا که برخی وقایع اتفاق افتاد در اوج بی گناهی و مظلومیت اتفاق افتاد و اصلاً ارتباطی با داستان خانم مهسا امینی نداشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه اصفهان همیشه مراقب و با بصیرت بودند و در حوادث اخیر هم به خوبی نشان دهند راه و مسیر آنها از آشوب‌گران و فتنه‌گران جدا است، افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری بودند که مسئولان موظف هستند نسبت به مدیریت فضای مجازی اقدام کنند البته با در نظر گرفتن مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۵۰ هزار نفری که در تظاهرات اخیر در برلین آورده بودند که علیه جمهوری اسلامی ایران اکثراً اجیر کرده‌های نظام سلطه بودند.

وی با بیان اینکه همه اجیر کنندگان وقایع اخیر ۲۵۰ هزار نفر هم نبودند، اضافه کرد: امروز وظیفه ما وحدت، تبیین و روشن گری است.

سپاه اجازه دستیابی به اهداف پلید دشمن را نمی‌دهد

سردار فدا با بیان در ناآرامی اخیر اکثر افرادی که دستگیر شده بودند فرزندان طلاق بودند یا درست تعلیم و تربیت خانواده نبودند یا اعتیاد داشتند، افزود: سپاه اجازه نخواهد داد برخی افرادی که از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خط دهی می‌شود به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در چند سال آینده چیزی به نام اسرائیل در منطقه نخواهیم داشت و آمریکا باید هر چه سریع‌تر منطقه را ترک کند، گفت: این اتفاق همان بشارتی که مقام معظم رهبری داده بودند.

کد خبر؛ ۲۵۰۸۳

درباره‌ی آقای جویا