دستگیری سارق اموال داخل خودروهای پراید در شاهین شهر/ دعوت پلیس از مالباختگان برای شناسایی سارق

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا در اصفهان اظهار کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهای پراید در محدوده خیابان های فردوسی و پروین اعتصامی شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عامل این سرقت ها در ساعات مختلف روز با پرسه زنی در پارکینگ های عمومی خیابان های مذکور، با روشی خاص اقدام به باز کردن درب خودروهای پراید کرده و اموال موجود در آنها را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و با سرنخ های بدست آمده در صحنه های سرقت سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، تاکنون به ۱۰ فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو اعتراف کرده است.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندانی که اخیراً اموال داخل خودروی آنها در خیابان های مذکور مورد دستبرد قرار گرفته است دعوت کرد برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر؛ ۲۵۸۵۱

درباره‌ی آقای جویا