پاتک پلیس به یک پاتوق سرقت و توزیع مواد افیونی در خیابان مخابرات شاهین شهر

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود دو برادر مواد فروش، که منزل پدری خود را در محدوده خیابان مخابرات، پاتوق معتادان ولگرد و سارق کرده بودند شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: این دو برادر ۴۳ و ۳۳ ساله در قبال دادن جا و مکان و مواد مخدر مصرفی معتادان سارق خیابانی اموال سرقت شده آنها را دریافت و در اصفهان به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر با اشاره به اینکه وجود این پاتوق موجب نارضایتی ساکنان و اهالی محل شده بود،بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این دو برادر دستگیر و پاتوق آنها پلمپ شد.

سرهنگ ثابت راسخ خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان تلاش می‌کند محیط شاهین شهر را عاری از هرگونه جرم و مکانی نا امن برای مجرمان بسازد و آن را تبدیل به شهری امن و در خور شأن مردم خوب این شهر نماید.

وی در پایان بیان داشت شهروندان عزیز می توانند از طریق تماس ۱۱۰ و یا تماس با شماره تلفن گویای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با شماره ۵۲۵۰۰۹۰ اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فروشندگان مواد افیونی و یا پاتوق‌های سرقت و توزیع مواد مخدر به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر؛ ۲۶۰۱۰

درباره‌ی آقای جویا