فناوری های نو در اداره آینده کشور بسیار تاثیر گذار هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، اولین همایش هوش مصنوعی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری، رئیس دفتر بررسی اقتصادی وزارت ارتباطات، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر،شهردار و اعضا شورای اسلامی شاهین شهر، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاهها،جمعی از جوانان و نوجوانان نخبه، دانش آموزان و دانشجویان در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد.

*فناوری های نو در اداره آینده کشور بسیار تاثیر گذار هستند

سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر و میمه در این همایش با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،به لزوم توجه به علم و پژوهش و خصوصا فناوری های نو به‌عنوان یک مسئله مهم و آینده‌ ساز در اداره آینده کشور اشاره کرد و از دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر نمود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا حسین ملازاده رئیس ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و مهدی حاتمیان مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات فناوری و اطلاعات کشور از سخنرانان این همایش خواهند بود.

فناوری های نو در اداره آینده کشور بسیار تاثیر گذار هستند 1

در این همایش ۵ کارگاه با موضوع هوش تجاری،کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت خدمات شهری،هوش مصنوعی صنعتی،هوش مصنوعی از تخیل تاواقعیت و کاربردهای استفاده از هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.

کد خبر؛ ۲۶۰۵۵

درباره‌ی آقای جویا