سالیانه بیش از ۲۵ میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود

سالیانه بیش از ۲۵ میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود

 

سالیانه بیش از ۲۵ میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود

 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شاهین‌شهر و میمه گفت: سالیانه بیش از ۲۵ میلیون تن کالا از جاده‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه جا به جا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای جویا از اصفهان، داریوش مرادی در نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اصفهان با تبریک اعیاد میمون و خجسته شعبان و همچنین عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه در طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فعالیت‌های عمرانی حائز اهمیتی از جمله احداث پل گزبرخوار تاکنون برای احداث و رفع این نقطه حادثه‌خیز ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل نهایی آن نیازمند ۷ میلیارد تومان دیگر اعتبار هست.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه‌های که در دستور کار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان جهت برداشتن گره ترافیکی این نقطه مهم و حادثه‌خیز قرار گرفته است پل شهدای گرگاب حد فاصل شهر گرگاب و شهر شاهین‌شهر است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه از اجرایی‌شدن پروژه پادگان شهید خرازی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال ۱۴۰۱ این پروژه عمرانی را به اتمام برسانیم و زیر بار ترافیکی ببریم.

وی از رفع نقطه حادثه‌خیز تقاطع غیرهم‌سطح جاده علویجه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی خبر داد و گفت: در رفع نقاط حادثه‌خیز در محدود استحفاظی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در حال تلاش جهادی هستیم تا آمار تصادفات و نرخ مرگ و میر را کاهش دهیم.

مرادی از رفع نقطه حادثه خیز دهق به میمه خبرداد و گفت: این پروژه هم سه ماهه اول سال آینده به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید و زیر بار ترافیکی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ هزار تردد سواری سالیانه از جاده های شهرستان شاهین شهر و میمه تردد می کنند، خاطرنشان ساخت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نورزوی از رانندگانی که از بیش  ۲ هزار و ۲۷ کیلیومتر جاده های شهرستان شاهین شهر و میمه تردد می کنند تقاضا دارم نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه سالیانه بیش از ۲۵ میلیون تن کالا از جاده های شاهین شهر و میمه جا به جا می شود، تصریح کرد: ارتقای ایمنی محور آزاد راه معلم یکی از پروژه های حائز اهمیتی است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

 

کد خبر؛۲۶۲۴۲

درباره‌ی آقای جویا