سامانه شارژ برخط کارت شهروندی شاهین‌شهر افتتاح شد

سعید ابریشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: روز گذشته با حضور برخی مسئولان از جمله مدیران شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، بانک سپه و از اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی آیینی از سامانه شارژ برخط کارت شهروندی شاهین‌شهر مبتنی بر حساب شهروندی رونمایی به عمل آمد.

وی افزود: شهرداری شاهین‌شهر جزو اولین‌ها در راه‌اندازی این سامانه می‌باشد و این اتفاق تاثیر بسیار زیادی در پر کردن خلاء های وجود داشته در حوزه خدمت رسانی به شهروندان بخصوص در زمینه حمل و نق شهری می باشد.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه در شاهین شهر ۱۳۰ بوستان بزرگ و کوچک در قالب ۳۷۰ هکتار وجود دارد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۰ هکتار به فضای سبز سطح شهر شاهین شهر اضافه شده است , امسال برای نخستین بار در هفته درختکاری در سطح نواحی شش گانه با حضور معتمدین و شهروندان نهال غرس گردید.

وی با تبریک فرا رسیدن روز شهردار به سایر همکاران خود در سراسر کشور خاطرنشان کرد: برای برگزاری اعیاد نوروز باستان و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی از سوی مجموعه مدیریت شهرداری شاهین شهر تمهیدات ویژه ای اندیشه شده است که به زودی اجرایی خواهند شد.

کد خبر؛۲۶۲۸۸

درباره‌ی آقای جویا