گلایه رئیس شورای شهر شاهین شهر از مسوولین استانی و ملی بدلیل تضییع حق و حقوق شاهین شهر

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، بهرام عموئی سینی در پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد:  شوراها به معنای واقعی کلمه با جلب رضایتمندی مردم به عنوان بزرگترین پشتوانه می توانند برای حاکمیت اقتدار آفرین باشند

وی ادامه داد:  از مسوولین استانی و ملی گلایه مندیم به خاطر اینکه حریم شهر شاهین شهر همواره در معرض تعدی قرار می گیرد چراکه  با جولان مراکز آلاینده مواجه ایم که نه آلایندگی رفع می نمایند و نه حق و حقوق شهر پرداخت می کنند.

رئیس شورای شهر شاهین شهر تصریح کرد: از طرف دیگر سهم پساب شهر شاهین شهر تضییع شده و در ابر پروژه مترو اصفهان-شاهین شهر نیز  همکاری مناسبی از سوی مدیریت شهری اصفهان و مسوولان استانی صورت نمی گیرد.

وی بیان داشت: اراضی گلبافت بعد از ۴۰ سال هنوز بلاتکلیف است، کوی کارمندان و همچنین اراضی خانه کارگر و صدها مورد دیگر نمونه هایی هستند که حل مشکلات شهروندانمان به دستگاه های استانی و ملی گره خورده است.

عمویی سینی خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر بدون در نظر گرفتن سرانه ها و اتخاذ تصمیمات بالادستی بارگزاری های جمعیتی جدید برای شاهین شهر در حال وقوع است؛ انتظار می رود مسوولان استانی بیشتر همراهی کنند.

درباره‌ی آقای جویا