سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین‌شهر معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین‌شهر و میمه در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه، مسعود نیک‌بخت؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و تعدادی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس طاهریان؛ رئیس قبلی سعید دادخواه به‌عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی گردید.

کاظمی طبا

سید محمدرضا کاظمی طبا؛ فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان  اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، فضیلت بزرگی است که باید چراغ راه همه ما باشد تا به مدد آن طنین روح نوازِ ایثار و امید و مجاهدت در جامعه طنین انداز گردد.

ویدر ادامه افزود:  صبر و صلابت و بصیرت خانواده معزز شهدا و ایثارگران بهترین نمونه در ارائه الگوی عملی اخلاق و معنویت اسلامی به اقشار مختلف و نماد حاکمیت معنوی در سطح جامعه است.

کاظمی طباء تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را جزو برنامه ها و سیاستهای مهم دولت دانست و  گفت: مسئولان باید برای برای  پیگیری و حل مشکلات جامعه ایثارگران تمام همت و تلاش خود را وسط میدان بیاورند.

 فرماندار شاهین شهر و میمه از سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین شهر خواست رعایت اصل مردم محوری و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده و از ازظرفیت نهادهایی نظیر: ائمه جمعه، بسیج، شهرداری ها و... در راستای خدمت به ایثارگران و خانواده آنان کمک بگیرد.

درباره‌ی آقای جویا