از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۲؛ پیش‌فروش واحدهای مسکونی و تجاری پروژه بزرگ دیالند آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی پایگاه خبری جویا از شاهین‌شهر اصفهان، گروه انبوه‌سازان مسکن دیاموند با مدیریت مهندس علی صالحی تبار عضو انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان، پذیره‌نویسی جدید خود را برای پیش‌فروش واحدهای مسکونی و تجاری پروژه بزرگ دیالند از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۲ به شرح مشخصات زیر آغاز کرد؛

 

 

نام پروژه؛ مسکونی و تجاری دیالند

مساحت پروژه؛ چهار هزار مترمربع

آدرس پروژه؛ واقع در محله گلدیس جنب بلوار یادگار امام (ره)

که دارای سه‌طبقه پارکینگ و دوطبقه تجاری

در هشت بلوک پنج طبقه‌ای مسکونی ساخته می‌شود.

این پروژه عظیم دارای دوازده عدد آسانسور، هشت درب ورودی و خروجی، دارای سالن سینما، مهدکودک، سالن ورزشی، کتابخانه عمومی، باشگاه ورزشی، هایپر و مرکز خرید، خودپرداز بانک، رستوران و همچنین استفاده از متریال درجه یک در ساختمان با نظارت مهندسان با تجربه و سایر می‌باشد.

متراژ هر واحد مسکونی از پروژه دیالند ۸۷ تا ۹۵ مترمربع است.

قیمت هر مترمربع مسکونی از ۲۷ تا ۳۰ میلیون تومان است.

توضیحات مسکونی: که از قیمت تمام شده هر واحد مسکونی ۷۰۰ میلیون تومان وام بانک مسکن و تحویل، نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت و الباقی در اقساط ۱۵ ماهه دریافت می گردد.

توضیحات تجاری: قیمت هر مترمربع تجاری از ۱۳۰  تا ۲۰۰ میلیون تومان هست.

به گزارش این رسانه گروه انبوه‌سازان مسکن دیاموند هم اکنون دارای ۱۵ پروژه فعال مسکونی در اقصی نقاط ایران با ۷۴۰ واحد مسکونی در حال ساخت می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن ثابت دفتر گروه انبوه‌سازان مسکن دیاموند؛

۰۳۱۴۵۲۸۱۹۰۹

یا آقای مهندس جویا مدیریت روابط‌عمومی شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند؛

۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵

تماس حاصل فرمایید و یا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۱ شب به فرعی ۱۱ غربی خیابان عطار شاهین‌شهر مجموعه اداری شرکت انبوه‌سازان دیاموند مراجعه فرمایید.

درباره‌ی آقای جویا