شیوه جالب نفت مسجدسلیمان برای تامین وثیقه جاسم کرار

باشگاه نفت مسجدسلیمان برای دریافت مجوز بازی جاسم کرار بازیکن عراقی خود وثیقه ای برای پرداخت دستمزد قرار نداد اما روش جالب تری به کار برد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیش از شروع لیگ برتر بیست و یکم کارشناسان سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون طرحی را برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی به شرطی که بدهی دیگری روی دست باشگاه ها قرار داده نشود ارائه کردند که در نهایت به تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رسید.

به این ترتیب که اگر باشگاهی قصد جذب بازیکن و مربی خارجی دارد باید وثیقه ای را به سازمان لیگ ارائه کند تا دیگر بدهی خارجی دیگری برای باشگاه های فوتبال کشورمان ایجاد نشود و پرونده شکایت بین المللی جدیدی باز نشود. این طرح که مورد استقبال اهالی فوتبال هم قرار گرفت از سوی کارشناسان و رئیس سازمان لیگ ارائه شد.

در نهایت اکنون باشگاهی مثل نفت مسجدسلیمان که در پرداخت دستمزد بازیکنان ایرانی خود هم دچار مشکل است برای اینکه بتواند مجوز بازی بازیکن عراقی خود جاسم کرار را از سازمان لیگ دریافت کند اقدام جالبی انجام داد.

این باشگاه بدون قرار دادن وثیقه معتبر موفق به دریافت مجوز بازی کرار شد. باشگاه نفت مسجدسلیمان جاسم کرار را وادار کرد که به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کند که تمامی حق و حقوق خود را در فصل جاری دریافت کرده است. کرار هم این مساله را شخصا تایید و امضا کرد و به این ترتیب باشگاه نفت موفق به دریافت مجوز بازی این بازیکن شد.

نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم میهمان تیم پرسپولیس است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani