فارس من| اعتراض مردمی به وضعیت نامطلوب پرسپولیس/ کمپینی که ۳ هزار امضا را هم رد کرد + عکس

کمپین مردمی در اعتراض به وضعیت نامطلوب مدیریتی باشگاه پرسپولیس در حال رشد قابل توجهی است.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، وضعیت نامطلوب مدیریت باشگاه پرسپولیس به گونه ای است که اعتراضات بسیاری را باعث شده است. همین هم موجب شده تا یک کمپین مردمی در "فارس من" با عنوان "رسیدگی به کم کاری وزیر ورزش در حل مشکلات پرسپولیس" به ثبت برسد.

این کمپین که رشد و حمایت بسیار قابل توجهی از سوی عموم مردم داشته و به بیش از سه هزار امضا رسیده، محورهای مختلفی را مورد نقد و بررسی قرار داده است. در این کمپین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته شده به آنچه "تعلل و بی تفاوتی عجیب وزیر ورزش" نامیده شده، رسیدگی کنند تا وضعیت بغرنج این باشگاه سامان پیدا کند.


نداشتن مدیرعامل و اسپانسر در سه ماه گذشته که موجب شده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود و تا به امروز هم باز نشده اما با بدون واکنش از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مانده، مصادیق وضعیت مورد انتقاد مردم درباره این باشگاه است. البته، آنها به انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه استقلال که خوب توصیف شده و شرایط این باشگاه را بسیار خوب کرده، اشاره شده که این را مصداق تبعیض دانسته اند.

این کمپین مردم که در فارس من به ثبت رسیده و رشد حمایت و امضای آن نیز قابل توجه است را می توانید در این آدرس دیده و در صورت تمایل، از آن حمایت کنید.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani