عامل گروگانگیری با انگیزه اخاذی در قلعه گنج دستگیر شد.

عامل گروگانگیری با انگیزه اخاذی در قلعه گنج دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج با اشاره به وقوع یک مورد گروگانگیری در این شهرستان با انگیزه اخاذی گفت: با سرعت عمل ماموران پلیس امنیت عمومی، 2 فرد گرو گرفته شده آزاد شدند. 

سرهنگ"مراد حیدری"در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبر یک مورد گروگانگیری در یکی از روستاهای شهرستان قلعه گنج، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 2 جوان که از اتباع افغانی بودند توسط یک نفر با هویت معلوم به گرو گرفته شده اند که در این رابطه پس از تحقیقات میدانی و با اشرافیت ماموران، هویت و مکان اختفای فرد گروگانگیر برای پلیس آشکار شد و تلاش برای یافتن گروگان ها و دستگیری متهم این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش بی وقفه ماموران پلیس بیان داشت: ماموران با حضور ضربتی در روستای مورد نظر فرد گروگانگیر را در یک عملیات ضربتی دستگیر و افرد ربوده شده را نیز بدون هیچگونه آسیبی آزاد کردند.

سرهنگ حیدری انگیزه گروگانگیر را اخاذی و باج خواهی اعلام کرد و  و اذعان داشت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تغیه خشاب و مقداری فشنگ کشف و این فرد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

درباره‌ی