مربی گل‌گهر: اشتباهات زیادی در دربی کرمان داشتیم/باید یاد بگیریم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: نوع بازی مقابل مس رفسنجان نشان دهنده پیشرفت است اما باید یاد بگیریم که از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سعید الهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی گل‌گهر در دربی کرمان و در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی تاکتیکی و با کیفیتی بود که ساعت‌ها می‌توانیم در موردش صحبت کنیم. مس رفسنجان تیم با کیفیتی است. نتایج اخیر این تیم نشان دهنده موفقیتش در سبک و مدل بازی است.

وی افزود: دفاع سازمان یافته، ضد حملات با کیفیت و ضربات ایستگاهی خطرناک از خصوصیات مدل بازی این تیم است. شروع خوبی داشتیم. موقعیت سازی، گردش توپ مناسب و بازی در مناطقی که هدف تاکتیکی ما بود ولی متاسفانه چند خطای ساده به حریف دادیم. روی یک ضربه ایستگاهی نتوانستیم سازماندهی مناسبی اداشته باشیم و برخلاف شرایط بازی گل خوردیم. 

مربی گل‌گهر با اشاره به گل دوم مس رفسنجان تصریح کرد: گل دوم روی اشتباه تیم ما در ضدحملات مس رفسنجان به ثمر رسید. متاسفانه اشتباهات فردی زیادی انجام دادیم و مجید علیاری گل زیبایی به ثمر رساند. بعد از گل دوم، دوباره توانستیم شخصیت بالای تیمی خود را نشان بدهیم. با حملات متمرکز، عمق تیمی و بازپس گیری مناسب توانستیم جریان بازی را مطابق سبک خودمان جلو ببریم و با ایجاد موقعیت‌های مناسب به گل برسیم. متاسفانه مثل بازی با آلومینیوم اراک نتوانستیم از موقعیت‌های با کیفیتی که ایجاد کرده بودیم، استفاده مناسبی داشته باشیم. با وجود برتری کیفی نتوانستیم 3 امتیازی که حق ما بود را بدست بیاوریم.

الهویی گفت: مطمئنا 3 امتیاز، مهمترین دست آورد یک بازی است ولی توانایی تیم و بازیکنان ما در برتری کیفی و القای مدل بازی به تیم با کیفیتی مثل مس رفسنجان، نشان دهنده پیشرفت است اما باید یاد بگیریم که از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. شکاری، تبریزی و صادقی تلاش خیلی خوبی داشتند. اینکه بر اساس برنامه‌های تاکتیکی تیم در موقعیت‌های گلزنی قرار می‌گیرند، اتفاق مثبتی است. مطمئنا درس بزرگی از دو بازی اخیر و امتیازاتی که در این دو بازی با وجود کیفیت بالا از دست دادیم، گرفتیم. سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی استفاده حداکثری از برتری تاکتیکی‌مان داشته باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani