سرمربی مقاومت البرز: با یک بازی مالکانه گیتی پسند را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرزگفت: مقاومت البرز در لیگ برتر و در فاز تهاجمی یکی از بهترین‌ها تیم‌های این فصل است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
فرهاد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، بعد از پیروزی 6 بر3  روز گذشته مقاومت البرز مقابل گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوب و پر برخوردی بود و هر دو تیم می‌دانستند از بازی چه می‌خواهند. گیتی‌پسند از همه رقیبان امتیاز گرفته بود و ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم.خدا را شکر می‌کنم که با همت و تلاش بازیکنانم توانستیم این تیم خوب و قدرتمند را در خانه شکست دهیم.

وی  افزود: جا دارد یک خسته نباشید و تبریک جانانه به بازیکنانم  بگویم.در چند هفته اخیر نمایش خوبی مقابل رقبا داشتیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود و  توپ‌‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد اما این هفته در مقابل تیم خوب گیتی پسند توانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده و این تیم را شکست دهیم. به جرات می‌گویم تنها تیمی هستیم که توانستیم با یک بازی مالکانه و باکیفیت این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: این شکست  چیزی از ارزش‌ها و کیفیت خوب تیم گیتی پسند کم نمی‌کند چون این تیم در حال حاضر صدرنشین لیگ است. تیم ما هم جوان و جویای نام است و تا روز آخر با هر تیمی مبارزه خواهیم کرد. مقاومت در لیگ و در فاز تهاجمی یکی از بهترین تیم‌های این فصل است و سعی می‌کنیم این مسیر را تا انتها ادامه دهیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani