اصفهانی‌ها، شاهین‌شهری‌ها و برخواری ها تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی به ما بسپارید

به گزارش خبرنگار صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، شبکه‌های اجتماعی زنجیره‌ای از افراد است که به دلایل شخصی و یا تجاری با یکدیگر در ارتباط هستند. هدف از بازاریابی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد یک نام تجاری، افزایش بازدید ازآن، برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر است.

امروز بیش از ۸۰ درصد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند. افزایش سطح آگاهی مخاطبان در مورد محصولات، فرآیند خرید را برای آنها آسان‌تر می‌کند و حضور فعال شما در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش سطح آگاهی افراد و در نهایت تصمیم خرید آنها می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی یکی از سریع‌ترین صنایع رو به رشد در جهان بشماریم بروند که صاحبان کسب‌وکار بیشتر از رسانه‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، لینکدین و… جهت تبلیغات و ایجاد کمپین‌های بازاریابی استفاده می‌کنند.

به همین خاطر مردم شهرستان‌های اصفهان، شاهین‌شهر، میمه و برخوار می‌توانند به‌راحتی تبلیغات (استوری همراه لینک، پست، ساخت کلیپ‌های کوتاه، مستند، بنر vip، همکاری با اینفلوئنسرها، ساخت موشن‌گرافی و…) کسب‌وکارهای خود را در حوزه‌های مختلف با مشاوره کاملاً رایگان و نازل‌ترین قیمت جهت انتشار در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام – تلگرام – توئیتر – فیس‌بوک و…) و پایگاه خبری و همچنین خبرگزاری‌های رسمی کشور (مزایده، مناقصه) با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران به پایگاه خبری صدای جویا با بیش از نزدیک دو دهه تجربه بسپارند و شاهد گرفتن بهترین نتیجه‌ها باشند.

سایت‌های خبری؛

تلفن تماس؛ ۰۹۱۹۷۹۵۵۵۱۵

سامانه پیامکی؛ ۳۰۰۰۵۶۸۰۵۶۹۷۲۴

ایمیل؛ info@sedayejoya.ir

با مدیریت؛ نورالله جویا

کد خبر؛ ۲۴۷۷۸

درباره‌ی آقای جویا