وزارتخانه‌های علوم و آموزش‌وپرورش تبدیل به تربیت‌کنندگان مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند

وزارتخانه‌های علوم و آموزش‌وپرورش تبدیل به تربیت‌کنندگان مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند

 


 

 امام‌جمعه شاهین‌شهر؛

 

وزارتخانه‌های علوم و آموزش‌وپرورش تبدیل به تربیت‌کنندگان مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند

 

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: وزارتخانه‌های علوم و آموزش‌وپرورش تبدیل به تربیت‌کنندگان مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی امام‌جمعه شاهین‌شهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر مثل همیشه با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا باعث نورایت دل و بصیرت مؤمن واقعی است.

وی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته از عمر بابرکت و پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: این نظام با پشت سر گذاشتن این تجربیات آبدیده شده است و به همین خاطر دیگر این اغتشاشات طراحی شده و حملات ناجوانمردانه تروریستی نمی‌تواند بر روی آن تأثیر بگذارد یا او را از راهش و اهدافش منحرف کند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با تبریک فرار رسیدن ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) ادامه داد: هنر مؤمن استخراج فرصت از دل فرصت‌هاست. باید از دل این اعتراضات و آشوب‌ها فرصت‌ها را شناسایی کرد و به آن جهت تکامل و رشد پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در وقایع اخیر شاهد بودیم که با آوردن همه جنود خود در تلاش برای تجزیه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام باید از این حوادث درس عبرت‌آموزی بگیرند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه استکبار در چند سال اخیر تمام تلاش خود را از طریق این گوشی‌های هوشمند و فضای مجازی به کار بسته است که جوانان و نوجوانان ما را نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن شست‌وشوی مغزی داده‌اند، بیان داشت: متأسفانه فاضلاب فرهنگی غرب در غفلت بی‌توجهی و بی‌مدیریتی مسئولان ذهن جوانان و نوجوانان ما را پر از شک و شبهه کرده است‌.

وی با بیان اینکه حادثه غم‌بار حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) شیراز ربطی به تورم و گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نداشت، افزود: این جنایت فقط یک مقدمه می‌خواست اتفاق بی افتد این مقدمه‌ای که جنایت شیراز را رقم زد ایجاد ناامنی بود.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر تصریح کرد: خیلی از سلبریتی‌ها و خواصی که سکوت کردند در قبال وقایع اخیر در خون شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ شریک هستند.

وی با پرداختن به مناسبت‌های تقویمی در هفته پیشرو از جمله میلاد امامزاده شاه عبدالعظیم حسنی (ع) در شهر ری، گفت: این امامزاده شخصیتی بود که پای اعتقادات خود در راه دفاع از اسلام و ولایت ایستاد.

حجت‌الاسلام هاشمی قصور نهادی فرهنگی و آموزشی در تعلیم‌وتربیت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: شاهد هستیم اگر یک جوان انقلابی زمانی که وارد برخی از این نهادهای آموزشی در کشور می‌شود بعد از مدتی یک جوان لایک و سکولار غربی را تحویل جامعه می‌دهند. واجب هست که مدیران وزارتخانه‌هایی همچون علوم و آموزش‌وپرورش در انتخاب و گزینش معلمان و اساتید برای دانشگاه‌ها و مدارس نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهند.

وی متذکر شد: متأسفانه وزارت‌خانه‌های علوم و آموزش‌وپرورش از پول بیت‌المال در حال هزینه و تربیت مخالف پرور برای مقابله و مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است هستند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر به مناسبت دیگر، شهادت محمدحسین فهمیده روز جوان و دانش‌آموز در ۱۳ آبان در هفته پیشرو اشاره کرد و گفت: امروز دنیای استکباری نمی‌خواهد جوانان بسیجی و انقلابی همچون حسین فهمیده در ایران باشد، چرا که این‌گونه جوانان نظام سلطه را با چالش مواجه می‌کنند.

وی به فرا رسیدن ۹ آبان انقراض سلسله قاجاریه و آغاز دیکتاتوری رضاخان و شروع رژیم پهلوی اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم این مسائل مهم تاریخی را برای نوجوانان و جوانان ما در دانشگاه‌ها و مدارس تبیین نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه قاجار و پهلوی به حیثیت و آقایی کشور لطمه‌های بزرگی وارد کردند، تصریح کرد: دست‌اندرکاران نظام تعلیم‌وتربیت باید برای نوجوانان و جوانان در حوزه‌های متخلف تبیین کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ده‌ها برابر نظام پهلوی و قاجاریه به مردم خدمات ارائه کرده‌اند.

وی یادآور شد: امروز گاو های شیرده آمریکا در منطقه هزاران اهانت به آنها می شود ولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در حال فعالیت و رشد است و مقابل جهان زورگویی های جهان سلطه ایستاده است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر به آسیب‌های به وجود آمده توسط فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها پرداخت و ادامه داد: فضای مجازی زیست امروز جوانان و نوجوان ما را تهدید می‌کند. سوگوارانه سرزمین فکر جوانان ما توسط همین فضلی مجازی تصرف شده است.

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس در قبال وقایع اخیر مقصر هستند. گفت: گرگ‌های گرسنه در کمین هستند تا کشور ناامن شوند و در حال تولید و ترویج تروریست فرهنگی برای جوانان و نوجوانان ما هستند.

کد خبر؛۲۵۱۱۷

درباره‌ی آقای جویا