اصفهان آمادگی لازم برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی را دارد

امیرحسین کمیلی در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی، شکلات و تجهیزات کافه و رستوران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان حضور و بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی است که در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور و بازدید از غفرهای شرکت‌کنندگانی که در نمایشگاه‌های استان اصفهان موجب می‌شود که از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را احصاء و در خصوص حل‌وفصل آنها برنامه‌ریزی بهتری انجام بدیم.

رئیس سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه‌ها فرصت خوبی هم برای تولیدکننده به‌عنوان عرضه‌کننده کالا و هم برای مصرف کنند به‌عنوان اینکه کالای با کیفیت تری خریداری کند هست، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در اصفهان همیشه برای سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان یکی از متوالیان امر نقطه عطفی در را توسعه و پیشرفت صنایع ایران بوده است.

وی تأکید کرد: از برگزاری نمایشگاه‌ها چه داخلی و چه خارجی حمایت می‌کنیم و برای این حمایت نیز، بسته‌های حمایتی داریم که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سازمان صمت از آن استفاده کنند.

کمیلی با بیان اینکه اصفهان در حوزه آرد و نان و شیرینی یک استان پیشرو بوده است و هم اکنون اجرای طرح مردمی‌کردن یارانه‌ها در آن در حال اجرا هست، تصریح کرد: زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در اصفهان فراهم شده است.

کد خبر؛۲۵۷۹۸

درباره‌ی آقای جویا