مدیرانی که به خبرنگاران پاسخگو نیستند به شورای اطلاع رسانی اصفهان دعوت شوند

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در شورای اطلاع رسانی استان، عنوان کرد: ارائه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف به صورت مستمر، بهترین مدل اطلاع رسانی است.

 

 

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نظر داشته باشند که برگزاری برنامه و اردوهای پیشرفت برای نشان دادن دستاوردها کفایت نمی‌کند؛ بلکه بایستی به صورت کاربردی و با استفاده از رسانه مستمراً به آحاد جامعه منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: از این رو دستگاه‌ها موظف هستند دستاورد و پیشرفت‌های خود را به صورت کاربردی با استفاده از رسانه به مردم منتقل کنند.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: روابط عمومی، مسئول اطلاع‌ رسانی نیست بلکه ابزار و بستری است تا اطلاع رسانی را تسهیل کند و وظیفه اصلی اطلاع رسانی با رسانه‌ها است.

وی ضمن اشاره به مشکلات عدیده اصحاب رسانه، تصریح کرد: تأسف میخوریم که رسانه‌های بعضاً با سابقه تا حدی گرفتار مشکلات هستند که رغبت به فعالیت ندارند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بایستی این موضوع را بررسی و نتیجه را به شورای اطلاع رسانی استان منعکس کند.

جان‌نثاری متذکر شد: مصوبات خوبی در شورای اطلاع رسانی استان به تصویب می‌رسد که نیازمند همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است تا عملیاتی شود.

وی در خصوص اردوی راهیان پیشرفت نیز، عنوان کرد: در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، دانشگاه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، زیرساخت‌های راه، آب، برق، گاز، ارتباطات، مسائل اجتماعی و فرهنگی، مسائل عبادی و رسانه متولیان موظف هستند سیر تحولی این مجموعه‌ها را از اول انقلاب تا کنون، مستند کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در این خصوص دستگاه‌ها مکلف شوند پیشرفت‌های مجموعه خود را با همکاری رسانه‌ها مستند کنند.

جان‌نثاری متذکر شد: اردوی پیشرفت تنها دیدن تحولات نیست بلکه باید مخاطب پیشرفت را به صورت واقعی لمس کند و بر آن باور داشته باشد.

وی بیان کرد: این مهم در استان اصفهان که رو به پیشرفت و توسعه است و دارای قدرت رسانه‌ای، افراد خوش فکر و خوش قلم است امکان پذیر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با همراهی رسانه می‌توانیم اندیشه‌های مردم را با واقعیت سازگار کنیم. شورای اطلاع رسانی استان می‌تواند موتور محرک اطلاع رسانی در جامعه را تقویت کند.

 

وی اظهار کرد: مدیرانی که به خبرنگاران پاسخگو نیستند به شورای اطلاع رسانی استان دعوت شوند تا در خصوص ارتباط نامطلوب خود با اهالی رسانه پاسخگو باشند.

درباره‌ی آقای جویا