ثبت نام ورشکستگان سیاسی و ایجاد شور انتخاباتی!

ثبت نام ورشكستگان سياسي و ايجاد شور انتخاباتي؟؛ خنده دار است !

بعد از گذشت ٥ روز از آغاز پيش ثبت نام كانديداتوري در انتخابات مجلس، ٥٠ نفر از حوزه انتخابيه كهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار و فارياب در سامانه، پيش ثبت نام خود را انجام داده اند كه نام برخي از ايشان براي مردم جنوب كرمان آشناست .

نامهايي كه همگي از صاحب منصبان و مسئولين گذشته در پنج شهرستان جنوبي بوده اند و كارنامه ايشان كاملا براي مردم هويداست .

مسببين وضع موجود (توسعه نيافتگي، عقب ماندگي و محروميت جنوب كرمان) بعد از سالها داشتن مناصب سياسي، اجرايي و فرهنگي حالا براي صندلي سبز بهارستان ، اسبشان را زين كرده اند تا تحت عنوان ((احساس تكليف)) مردم را بر موج احساسات سوار كنند با شعار و وعده هاي واهي ((خدمت به مردم)) چند سالي را از مزاياي نمايندگي مجلس استفاده كرده و منطقه را همچنان در محروميت و عقب ماندگي نگه دارند.

نمايندگي مجلس علم مي خواهد، تدبير و مديريت ،نطق و كلام مي خواهد، سياست ورزي و شهامت مي خواهد. حقگويي و ايستادگي در مقابل اربابان قدرت مي خواهد.

كارنامه مثبت مي خواهد .🔹كارنامه كاري اكثريت شما كه سرشار از ناكارآمديست ! به چه رويي ثبت نام ميكنيد؟

حال قانون اجازه داده و قرار است شور انتخاباتي هم داشته باشيم اما هريك از شما با آن عملكرد و كارنامه دوران نمايندگي، فرمانداري ، كانديداتوري پوششي و انصرافي و مسئوليتهاي فرهنگي و سياسي مختلف در سالهاي گذشته كه بخش زيادي از محروميت و عدم توسعه منطقه در زمان حاضر، مرهون عملكرد يك يك شماست ، آيا حقي هم براي خودتان براي نمايندگي مردم بايد قائل شويد ؟

شايد بسياري از ما حافظه بلندمدتمان بعلت افزايش حجم عملكرد ضعيف شما در سالهاي گذشته پر شده و درست كار نمي كند و ممكن است تحت تاثير هيجانات تصميم نادرستي اخذ نماييم اما كاش وجدان شما بيدار مي شد و اجازه نميداد حق مردم را از داشتن يك نماينده واقعي زايل كنيد.

حال كه خود نميدانيد ، اميدمان به شوراي محترم نگهبان است و نظارت استصوابي اش ، كه اگر آن هم كارگر نيفتاد در زمان مقتضي تا جايي كه بتوانيم مردم را روشن خواهيم كرد و كارنامه ضعيفتان را جلوي چشمتان و چشمشان خواهيم آورد كه اشتباه نكنند.

شما شورتان را براي خود ايجاد كنيد، اما مردم با شور و شعورشان پاسخي دندان شكن به شما خواهند داد.

جبار زارعي

نوشته ثبت نام ورشكستگان سياسي و ايجاد شور انتخاباتي! اولین بار در پایگاه خبری جازموریان. پدیدار شد.

درباره‌ی راشد جهانگیری