قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب شهرستان منوجان

دادستان منوجان:قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب شهرستان منوجان

به گزارش روابط عمومی دادگستری منوجان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی منوط به دستگیری عاملان این جنایت است.

مصیب آسیابانی در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان های مجاور منوجان می باشند که دو نفر از آنها پدر و فرزند و دو نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.

وی ضمن اشاره به این مطلب که این افراد با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و صعب العبور و به دور از منازل مسکونی روستا رخ داده و عامل یا عاملین قتل نیز اقدام به فرار کرده اند .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی و تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده ادامه دارد.

آسیابانی از مردم خواست از توجه به هرگونه شایعاتی خودداری کنند و دستگاه قضایی پس از بررسی های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

نوشته قتل چهار نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب شهرستان منوجان اولین بار در پایگاه خبری جازموریان. پدیدار شد.

درباره‌ی راشد جهانگیری