طرح کُدینگ کارت‌های هوشمند سوخت در استان کرمان

طرح کُدینگ کارت‌های هوشمند سوخت در استان کرمان اجرایی شد.

 به گزارش کهنوجیها ،  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اعلام کرد : برای صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت،  ونیزمدیریت مصرف سوخت و نیز سهولت در سوخت‌رسانی شهروندان اجرای طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای بنزین‌سوز در جایگاه‌های عرضه این استان اجرایی شده است.

 سید باقر نورالدینی افزود: با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت‌گیری در جایگاه‌های ساستان هستند و برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز جایگاه‌هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان هستند.

نورالدینی در ادامه به خودروهای جامانده از طرح کدینگ اشاره و بیان کرد: مالکان این خودروها می‌توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودرو خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان  با تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی  خاطرنشان کرد: امید است با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح ضمن اجرای سیاست‌های کلان شرکت در این باره، خدمات مناسب‌تری به مردم استان ارائه  شود.

 قاچاق سوخت که میزان آن حداقل ماهانه یک میلیون لیتر اعلام می شود از جمله مشکلات استان کرمان است که اجرای طرح های مختلف با هدف جلوگیری از این پدیده انجام می گیرد.

نوشته طرح کُدینگ کارت‌های هوشمند سوخت در استان کرمان اولین بار در پایگاه خبری جازموریان. پدیدار شد.

درباره‌ی راشد جهانگیری