انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره منابع طبیعی وآبخیزداری و جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب

جنوب کرمان _شهرستان رودبارجنوب

انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره منابع طبیعی وآبخیزداری و جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند. 🔸به گزارش خبرنگار پیام طبیعت جنوب کرمان، مسلم بامری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبارجنوب با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور بهره گیری از ظرفیت آن جمعیت، به ویژه جوانان منطقه و حفاظت از عرصه ی منابع طبیعی در راستای اهداف و وظایف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منعقد شد.

وی مشارکت کارشناسانه و آموزشی هر دو اداره، در اجرای پروژه های پویش همگانی نهالکاری، زراعت چوب، چگونگی و برداشت گیاهان دارویی و بیابانزدایی، فعالیت های آموزشی آمادگی برای نجات غریق، پیشگیری و اطفاء حریق، آموزش مقابله با زلزله و سیل و به ویژه همکاری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور را از اهداف این تفاهمنامه عنوان کرد.

گفتنی است این تفاهم نامه با حضور مسلم بامری سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و علی روهنده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب به امضا رسید

پیج خبری صدای رودبارجنوب

نوشته انعقاد تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره منابع طبیعی وآبخیزداری و جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب اولین بار در پایگاه خبری جازموریان. پدیدار شد.

درباره‌ی راشد جهانگیری