دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات و نقشه‌های خود را ارائه دهند …

مکان نیوز - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات و نقشه‌های خود را در اختیار پنجره واحد مدیریت زمین اداره کل اطلاعات و ارتباطات استان تهران قرار دهند.

به نقل از خبرگزاری میزان - ابوالفضل نیکوکار در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران اظهار کرد: ضرورت دارد کلیه اطلاعات و نقشه‌های دستگاه‌های اجرایی به اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران جهت بارگذاری در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ارائه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تصریح کرد: در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد حوزه اراضی و املاک کشور، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با پیگیری ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، استانداری تهران و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در اواخر سال گذشته توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران رونمایی و راه اندازی شد. 

وی افزود: استفاده بهینه از این سامانه موجبات پیشگیری از تخریب اراضی حساس کشور، عدم اتلاف منابع بیت المال را فراهم می‌کند و همچنین کاهش ورودی پرونده‌های قضایی را نیز در پی خواهد داشت. 

نیکوکار گفت: تمامی دستگاه‌های متولی شامل منابع طبیعی و آبخیزداری، راه وشهرسازی، شهرداری ها، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن، فرودگاه‌ها و اوقاف و... اطلاعات و نقشه‌های خود را در اسرع وقت جهت بارگذری در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در اختیار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران قرار دهند.

درباره‌ی