دستگیری سارقان کابل‌های فشارقوی، اموال کارخانجات در شاهین‌شهر

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شاهین‌شهر و شهرهای اطراف، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 

 

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۶ گرگاب با اشراف اطلاعاتی خود سارقی غیر بومی را که تحت پوشش خودروی جمع آوری ضایعات، اقدام به سرقت می‌نمود شناسایی و  شب گذشته متهم در حین ارتکاب جرم در یکی از محلات گرگاب دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان داشت: این سارق تاکنون به ۱۲فقره سرقت اموال داخل خودرو ،قطعات خودرو، اماکن خصوصی و مشاعات مجتمع های مسکونی در شاهین شهر و شهرهای اطراف اعتراف کرده است.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش هایی از سرقت اموالی چون تجهیزات آبیاری مزارع،کابل برق،کف کش چاه آب کشاورزی، ترانس برق، تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کشاورزی و.. از داخل مزارع، باغات و کارخانجات حومه شاهین شهر شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با جمع آوری سرنخ های موجود در محل های وقوع سرقت و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق شدند سارقان را که سه نفر از متهمان سابقه دار ساکن در شهرستان بودند شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر آن‌ها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۹فقره سرقت اموال باغات، مزارع و کارخانجات حومه شاهین شهر و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف که با دستگیری این مالخر،هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ ثابت راسخ اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در حین گشت سحرگاهی در حومه بخش میمه، موفق به دستگیری سه سارق در حین سرقت کابل های برق فشار قوی از یک واحد صنعتی شدند.

وی افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی مشخص شد آنها از افراد سابقه دار ساکن در شهرستان اصفهان هستند که به صورت شبانه اقدام به سرقت کابل های برق فشارقوی در مناطق صنعتی شهرستان می‌کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر خاطرنشان کرد: این سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۹فقره سرقت کابل برق فشارقوی از کارخانجات و کارگاه های مناطق صنعتی شهرستان اعتراف کرده اند.

درباره‌ی آقای جویا