تنها بیمارستان نیمه تکمیل شهرستان بدره چشم‌انتظار تحقق وعده‌های مسئولان

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شهرستان بدره، هادی صی هاشمی فعال رسانه‌ای طی یادداشتی با عنوان «تنها بیمارستان نیمه تکمیل شهرستان بدره چشم‌انتظار تحقق وعده‌های مسئولان» بدین شرح آورده است؛

 

ساخت بیمارستان در هر شهر می‌تواند باعث بالا رفتن خدمات بهداشتی و درمانی شود و نبود آن مشکلات فراوانی از جمله نیاز به حضور در دیگر شهرستان‌ها برای کار درمان و عدم دسترسی در موارد ضرور را در پی خواهد داشت.

 

مردم شهرستان بدره سال‌ها است که چشم‌انتظار ساخت بیمارستانی در این شهر هستند؛ ولی تاکنون به نتیجه مطلوب در این زمینه نرسیده‌اند.

استارت و انجام پروژه‌های مختلف عمرانی از جمله کارهای شاخص دولت‌ از ابتدای روی کارآمدن تاکنون بوده ‌و اما در کنار آن باقی‌ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام برای برخی از شهرستان‌ها به معضلی حاد تبدیل شده است.

شهرستان بدره در استان ایلام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به‌جای پیشرفت در برخی حوزه‌ها شاهد پسرفت آن هستیم و گویا فقط شعار است که روی ریل قطار با سرعت می‌تازد و هنوز تا ایستگاه عمل فاصله زیادی دارد و مدت‌هاست داستان احداث بیمارستان شهرستان بدره یکی از آرزوهای دست نیافتنی اهالی برای مردمان این دیار همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شده است. مردمی که همچنان در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات درمانی شهرستان هستند. علی‌رغم آغاز ساخت بیمارستان در این شهرستان اما متأسفانه این پروژه همچنان نیمه‌تمام رها شده است و با وجود بسته‌شدن ردیف اعتباری آن در سال جاری گویی همچنان پرونده ساخت آن به اتمام نخواهد رسید.

 تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از خواسته‌های مردم است و نباید یک طرح بهداشتی و درمانی به همین راحتی بلاتکلیف و نیمه‌کاره رها باشد.

امیدواریم مسئولان امر از جمله نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان بدره در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بدره و از همه مهم‌تر استاندار ایلام و سایر نهادها با نگاهی ویژه به انجام این مهم اقدام کنند و اعتبار مورد نیاز برای آغاز مجدد ساخت‌وساز بیمارستان شهرستان بدره را تأمین کنند.

درباره‌ی آقای جویا