گزارش تصویری از بازدید اصحاب رسانه از طرح‌های عمرانی شهرداری شاهین‌شهر

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اصحاب رسانه استان اصفهان روز پنج‌شنبه نهم آذرماه امسال به همراه سید رسول موسویان معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری شاهین‌شهر از طرح‌های عمرانی شهرداری شاهین‌شهر بازدید به عمل آوردند.

 

اصحاب رسانه در بازدید از این طرح‌ها که شامل طرح‌های ساماندهی بلوار طالقانی، ساماندهی سیلابی مجاور خانه‌های چوبی، ساماندهی بازار روز، اتصال خیابان شیخ بهایی به خیابان ۹ دی، احداث بلوار حر و تصفیه تکمیلی پساب فاضلاب در جریان روند اجرای این طرح‌ها قرار گرفتند.

سید رسول موسویان در این بازدید گفت: ساماندهی بلوار طالقانی و احداث کندرو حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا بلوار شهید مدرس با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به طول ۱۷۰۰ متر با هدف ساماندهی اتصالات گذر‌های عمود با بلوار طالقانی، افزایش ایمنی خودرو‌ها و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در دست اجراست که در صورت رفع چالش‌ها ابتدای سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: طرح ساماندهی سیلابی مجاور خانه‌های چوبی که پروژه‌ای مستمر به شمار می‌آید در سال جاری با اعتبار ۵ میلیارد تومان در دست اجراست و برای زمین حد فاصل خیابان و مسیر سیلابی با توافق بنیاد مسکن مستضعفان مجموعه‌ای ورزشی تفریحی، مسکونی و فضای سبز پیش‌بینی‌شده است و در صورت تصویب کمیسیون ماده ۵ استان سال آینده شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

معاون عمرانی شهرداری شاهین‌شهر گفت: مرحله نخست ساخت بوستان کتاب به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مجهز به زمین‌های اسکیت، مینی بسکتبال، دوچرخه و فضای سبز از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: بازار روز توحید هم با مساحت ۱۴ هزار مترمربع مجهز به ۱۷۶ سکو برای فروش با ارزش ۹ میلیارد تومان در حال اجراست که در طراحی آن پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو در دو قسمت فروشندگان و عمومی در دست اجراست.

موسویان افزود: طرح تصفیه تکمیلی تصفیه‌خانه پساب فاضلاب شاهین‌شهر هم با قرارداد ۳۴ میلیارد تومانی آغاز شد که ابنیه آن ۸۵ درصد و به طور کلی این طرح ۴۵ درصد پیشرفت داشته است و در صورت تامین بودجه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

درباره‌ی آقای جویا