قاسمپور:برگزاری اردوی نیم فصل تیم‌ها در خارج از کشور ۸۰ درصد تفریحی است

 عکس بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:رگزاری اردوی نیم فصل در خارج از کشور فقط 20 درصد به تیم‌ها کمک می‌کند و 80 درصد حالت تفریحی دارد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


ابراهیم قاسمپور در گفت‌وو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لغو اردوهای خارجی تیم‌های مختلف برای آماده سازی نیم فصل اظهار داشت: در این شرایط وقتی باشگاه‌ها از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند و طبیعتا در این اردوها کلی هزینه روی دست باشگاه‌ها می‌ماند به نظرم لغو چنین اردوهایی کار خوبی است.

وی افزود: ما در کشورمان از نظر آب و هوایی شهر خوبی داریم که در هر 4 فصل می‌توانیم در آنجا اردو برگزار کنیم اما متاسفانه بعضی شهرها هم زیرساخت لازم را ندارند. به طور مثال در کشور ترکیه زیرساخت‌ها فراهم است و حتی بایرن‌مونیخ و بارسلونا به این کشورها سفر می‌کنند ولی اگر در ایران هم چنین ساختاری داشتیم قطعا شرایط به نفع ما می‌شد.

قاسمپور تصریح کرد: در حال حاضر جزیره کیش هم آب و هوای خوبی دارد و هم از امکانات مناسبی برخوردار است. تنها مشکل جزیره کیش زمین این جزیره است که از کیفیت خوبی برخوردار نیست. به نظرم اگر کاری کنیم که برای ساخت زمین هزینه‌ کنیم و در آینده از این کار بهره‌برداری مناسبی انجام دهیم می‌توانیم رفته رفته شرایط را برای تیم‌هایمان از نظر برگزاری اردو در کشور فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همه این صحبت‌ها که انجام شد باید بگویم برگزاری اردوی نیم فصل در خارج از کشور فقط 20 درصد به تیم‌ها کمک می‌کند و 80 درصد حالت تفریحی دارد. در شرایطی که باشگاه‌ها مشکلات عدیده‌ای دارند فکر می‌کنم اگر اردوهای نیم فصل در همین شهرهای خوش و آب و هوا و در اختیار داشتن حداقل یک زمین معمولی برگزار شود، بهتر است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani