هلی شات چیست؟

مکان نیوز - به نقل از کلیک، اولین پهپاد در سال 1849 توسط نیروهای نظامی ساخته شد که با کاربردهای کاملا نظامی مورد استفاده نظامیان قرار گرفت. با گذشت زمان، پهپادها تغییر کردند و هلی شات‌ها و کواد کوپترها ساخته شدند. اکنون هلی‌شات‌ها برای عکاسی، فیلم‌برداری یا نقشه کشی استفاده می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر با ابزار جذاب هلی شات برای عکاسی، کاربردها و ویژگی‌های آن، اطلاعات این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوال «هلی شات چیست؟» بپردازیم و بهترین مرکز خرید هلی شات را به شما معرفی کنیم. 

هلی شات؛ ابزاری جذاب برای عکاسی از زاویه دید آسمان

معادل فارسی عبارت هلی شات دوربین پرنده است و ریشه در کلمه انگلیسی helishot دارد. هلی شات، از یک دوربین، 4 الی 8 پایه باتوجه‌به سایز و یک موتور برای چرخاندن پره‌ها تشکیل شده است. فردی که کنترل هلی شات را در دست دارد، این پرنده را از روی زمین راهنمایی می‌کند. پره‌های هلی شات به‌سرعت می‌چرخد و هلی شات را از روی زمین بلند می‌شود.

به‌این ترتیب، فیلم‌برداری یا عکس برداری با هلی شات انجام خواهد شد. امروزه با استفاده از این ابزار، عکس‌ها و فیلم‌های جذابی از عروسی‌ها و مجالس ثبت می‌شوند؛ که به‌نوعی انگار این عکس‌ها از آسمان گرفته شده‌اند. اگر قصد خرید هلی شات را دارید، پیشنهاد ما هلی شات dji است؛ زیرا این برند بهترین تولید کننده هلی شات در جهان محسوب می‌‌شود.

بررسی کاربردهای هلی‌شات برای عکاسی و فیلم‌برداری

از هلی‌شات برای ثبت عکس‌ و فیلم‌هایی از زاویه آسمان استفاده می‌شود. علاوه‌بر این، بسیاری از دولت‌ها با استفاده از هلی شات مرز زمین‌ها را مشخص می‌کنند. کاربردهای هلی شات به شرح زیر است:

ادامه مطلب

درباره‌ی