برگزاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت «دهه فجر» در استان اصفهان

برگزاری بیش از 2 هزار و 500 ویژه برنامه به مناسبت «دهه فجر» در استان اصفهان

 

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ۲ هزار و ۵۸۴ عنوان برنامه شاخص به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان اجرا می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، روز سه‌شنبه در نشست خبری کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر اصفهان افزود: از این تعداد یک هزار عنوان برنامه مربوط به شهر اصفهان و مناطق پانزده‌گانه آن و مابقی مربوط به شهرستان‌های استان است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های این دهه از آذر جاری با تشکیل ۱۱۵ ستاد اصلی در سطح استان و ۳۹۵ ستاد فرعی آغاز شد.

 

وی اضافه کرد: ۵۱۰ کمیته تخصصی در استان برنامه‌های شاخص این دهه را با ۲ هدف «مشارکت مردمی» و«برنامه‌های نشاط‌آور» مدیریت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام ناجی تصریح کرد: در شهر اصفهان ۲۷ کمیته فعالند که بطور متوسط هر کدام از آنها بین یک تا سه برنامه اصلی را تعریف و نیمی از کمیته‌ها سیاست‌های کلی و راهبردهای خود را بر مبنای سن، جنس و صنوف دسته‌بندی کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پُرشور، آینده روشن»، از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن، برای هر روز یک عنوان خاص با محوریت انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

 

حجت‌الاسلام ناجی گفت: اهداف کلی برنامه‌های دهه فجر استان تببین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و معرفت‌افزایی در باره اندیشه‌های انقلاب بوده و این در حالیست که طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی رو به افزایش و توطئه‌های دشمنان با حضور مردم همیشه در صحنه، در حال خنثی شدن است.

 

وی تاکید کرد: نگاه ما به مردم در برنامه‌های دهه فجر، حضور حداکثری وفق شعار «مردمی‌سازی از جنس حاکمیت» و «نشاط بخشی» و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب است که پیوست تمام برنامه‌های این ماه از ۱۱ بهمن تا ۱۱ اسفند ناظر به مشارکت همگانی برای حضور در انتخابات پیش‌روست.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر استان با تجدیدمیثاق با شهدا و حضور در گلستان شهدا و سخنرانی استاندار کلید می‌خورد، گفت: مهمترین برنامه این دهه سخنرانی رییس قوه قضاییه حجت‌الاسلام محسنی ‌اژه‌ای در روز ۲۲ بهمن در میدان امام(ره) اصفهان است.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با نواختن «زنگ انقلاب»، حرکت چند هیات ورزشی از جمله تیم«اسکیت» و «دوچرخه‌سواری» و رژه موتورسواران نواحی بسیج امام صادق(ع) و امام رضا(ع) به مقصد گلستان شهدا پیش بینی شده است.

 

حجت‌الاسلام ناجی بیان داشت: روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در ساعت ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، «زنگ انقلاب» در مدارس نواخته می‌شود و امسال مدرسه دخترانه «حورا» اصفهان با حضور مسوولان بعنوان مدرسه نمادین برای این مهم در نظر گرفته شده است.

 

وی یکی از برنامه‌های ویژه ایام‌الله فجر امسال را برنامه‌های مناسبتی بر اساس نامگذاری این دهه از جمله «میهمانی لاله‌ها» در گلستان شهدا با حضور خادمیاران رضوی، مردم مُتدین و تجمع نوجوانان دهه ۸۰ با مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بعد از ظهر روز عید مبعث برشمرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: کارویژه دیگر اجرای گروه موزیک انقلابی در سراسر استان و در میدان‌های اصلی سطح شهر، حضور هیات‌های ورزشی، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن همراه با سر دادن «بانگ الله اکبر» و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در میدان امام(ره) خواهد بود.

 

وی از اجرای برنامه‌های سرودخوانی در ایستگاه‌های پرتُردد قطار شهری، فرودگاه، راه‌آهن و نیز نواختن سوت کارخانه‌ها در روز ۱۲ بهمن نیز خبر داد و گفت: همایش پیشگامان انقلاب بعد از ظهر ۱۲ بهمن در سالن همایش صدا و سیما با حضور «عبد خدایی » از پیشگامان انقلاب جزو برنامه‌های شاخص این دهه در اصفهان است

درباره‌ی آقای جویا