بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر یک هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان است

بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شاهین‌شهر یک هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان است

 

  شهردار شاهین‌شهر با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری، یک هزار و پانصد و سی میلیارد تومان است، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران، عصر روز گذشته ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.

 

سعید ابریشمی راد شهردار شاهین شهر در این جلسه با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری، یک هزار و پانصد و سی میلیارد تومان است گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.


وی در ادامه به اصول یک بودجه صحیح و منطقی اشاره نمود و گفت: شفاف سازی در درآمدها و هزینه ها با رعایت اصل صداقت، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان، عدالت در ارائه خدمات، ارتقاء جایگاه شاهین شهر در سطح استان و کشور از جمله اصول رعایت شده در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین شهر است.


شهردار شاهین شهر بودجه جاری سال ۱۴۰۳ را ۳۲/۶۰ درصد و بودجه عمرانی را ۶۷/۴۰ درصد عنوان و در پایان از همیاری ها و مساعدت های همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر قدردانی کرد.

*بودجه سال آینده شهرداری شاهین‌شهر با اولویت بندی تصویب خواهد شد

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شاهین شهر اشاره نمود و گفت: ان شاء الله بودجه مذکور با اولویت بندی ها و آنچه شایسته شهروندان شریف شاهین شهر است تصویب خواهد شد.

 

وی در ادامه از تلاش ها و کوشش های شهردار ساعی و کارکنان و کارگران خدوم شهرداری شاهین شهر  در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان ارجمند تشکر نمود.

درباره‌ی آقای جویا